ابزار منو ثابت

خیانت ( سنتوری )

دلواپس و بی تابم، باز امشبم بی خوابم

ازت خبر ندارم و،‌ تا خود صبح بیدارم

حس خوبی ندارم ، چشام همش به ساعته

می پرسم این چه حسیه ، یکی میگه خیانته

گوشی رو بردار تا صدات ، یه ذره ارومم کنه

این نفسای اخره ، دلم داره جون می کنه

همش دارم فکر می کنم ، دست یکی تو دستته

دارم می میرم ای خدا ، فکر می کنم حقیقته

دلواپس و بی تابم ، باز امشبم بی خوابم

ازت خبر ندارمو، تا خود صبح بیدام

حس خوبی ندارم ، چشام همش به ساعته

می پرسم این چه حسیه ، یکی می گه خیانته

گوشی و بردار تا صدات ، یه ذره ارومم کنه

این نفسای اخره، دلم داره جون می کنه

همش دارم فکر می کنم ، دست یکی تو دستته

دارم می میرم ای خدا ، فکر می کنم حقیقته

 

محسن چاوشی

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:27---5 اسفند 1392
دمت گرم خیلی جال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:,

] [ 18:52 ] [ دلشوره ]

[ ]